Septembrī “Stendera ziepju fabrikai” apritēja divi gadi kopš pirmā veikala atvēršanas t/c “Alfa”. Divu gadu veiksmīgas darbības laikā kopā ir atvērti 22 veikali astoņās valstīs un paredzēts, ka veikalu skaits palielināsies.
“Pirmo reizi krāsainās sveramās ziepes tirgojām pirms trim gadiem Ziemassvētku laikā t/c “Mols”. Tās tika ievestas no ārzemēm. Tad arī pārliecinājāmies, ka Latvijas iedzīvotājus interesē šī produkcija,” stāsta “Stendera ziepju fabrika” direktors Jānis Bērziņš, piebilstot, ka tā bija pirmā reize, kad Latvijā tika ievesta šāda produkcija.
“Pirmo reizi krāsainās sveramās ziepes tirgojām pirms trim gadiem Ziemassvētku laikā t/c “Mols”. Tās tika ievestas no ārzemēm. Tad arī pārliecinājāmies, ka Latvijas iedzīvotājus interesē šī produkcija,” stāsta “Stendera ziepju fabrika” direktors Jānis Bērziņš, piebilstot, ka tā bija pirmā reize, kad Latvijā tika ievesta šāda produkcija.
J.Bērziņš atcerās, ka lielās intereses dēļ drīz vien tika nodibināts uzņēmums “Stendera ziepju fabrika”, kas uz vietas Latvijā sāka ražot gan sveramās ziepes, gan burbuļbumbas.
“Uzņēmuma “Stendera ziepju fabrika” izveidošana sakrita ar žurnālistu interesi par jaunu Latvijas uzņēmumu un ražotņu izveidošanu, tādēļ līdz ar “Stendera ziepju fabrikas” nodibināšanu, veiksmīgi attīstījās arī uzņēmuma publicitāte,” atzīst J.Bērziņš.
Latvijā 2001.gadā tika atvērti divi “Stendera ziepju fabrika” veikali – t/c “Alfa”un “Berga Bazārs”, 2002.gadā – trīs – t/c “Mols”, “Olympia” un “Spice”, bet 2003.gadā divi – t/c “Origo” un t/c “Domina Shopping”, kā arī Talsos, Ogrē, Liepājā un Kuldīgā.
Ārvalstīs divu darbības gadu laikā tika atvērti deviņi “Stendera ziepju fabrika” veikali, tai skaitā Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, u.c.
J.Bērziņš norāda, ka otrajā darbības gadā apgrozījums “Stendera ziepju fabrika” veikaliem” ir pieaudzis par 35%. J.Bērziņš prognozē, ka arī nākamajā darbības gadā apgrozījums varētu pieaug vēl par 35%.
Latvijas “Stendera ziepju fabrika” veikalos strādā vairāk nekā 50 darbinieki, tai skaitā pārdevēji, produkcijas gatavotāji, administratīvie darbinieki utt.
“Sākuma periodā pircēji “Stendera ziepju fabrika” veikalu produkciju iegādājās pārsvarā dāvināšanas nolūkos smaržas un izskata dēļ,” stāsta J.Bērziņš, turpinot, ka novērojumi liecina, ka ar vien biežāk cilvēki izvēlas sveramās ziepes, burbuļbumbas, ēteriskās un masāžas eļļas, kā arī citus produktus ikdienas lietošanai kvalitātes dēļ.
“Divi darbības gadi ir nepietiekams laiks, lai nostabilizētos Latvijas tirgū, jo “Stendera ziepju fabrika” ir plaukstošs un strauji augošs uzņēmums, kas vēl joprojām turpina attīstīties un atklāt ar vien jaunus veikalus,” stāsta J.Bērziņš, prognozējot, ka pēc pieciem darbības gadiem varēs uzskatīt, ka uzņēmums ir stabils un ieņem nozīmīgu vietu ziepju tirgū Latvijā.
“Katru gadu “Stendera ziepju fabrika” veikalos tiek ieviestas ar vien jaunas produktu grupas, piemēram, sākotnēji varēja iegādaties dažāda veida sveramās ziepes, burbuļbumbas, vannas aksesuārus, šogad kā jaunums bija ēteriskās un masāžas eļļas, kā arī dažādi masāžas rīki,” stāsta J.Bērziņš, piebilstot, ka līdz šī gada beigām plānots tirdzniecībā ieveist vēl trīs jaunas produktu grupas.
