„Rīga Taxi” uzskata pārmetumus par nekorektiem

„Izskatās, ka arī starp cilvēkiem ar kustību traucējumiem ir negodīgi, mantkārīgi un nepateicīgi cilvēki,” ar nožēlu stāsta „Rīga Taxi” valdes priekšsēdētājs Genādijs Aksjonovs, izlasot asociācijas „Pontes” preses ziņojumu. „Interesanti, ka vienlaicīgi ar šo preses ziņojumu, Maltas ordeņa palīdzības dienests iesniedzis sūdzību par Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu slēgt līgumu ar “Rīga Taxi”, un tā, manuprāt, nav sakritība,” uzskata G.Aksjonovs.
 
Preses ziņojumā asociācija „Pontes” raksta, ka Rīga Taxi” ar savu iepriekšējo darbību taksometru pakalpojumu jomā ir parādījis, ka nespēj kvalitatīvi apmierināt pakalpojuma saņēmēju – invalīdu – prasības un vēlmes. Tāpēc minētā pakalpojuma saņēmēji – Rīgas iedzīvotāji ar kustību traucējumiem, cilvēki, kuri pārvietojas ratiņkrēslos, ir ļoti satraukti un neapmierināti par šādu konkursa norisi un iznākumu. 

„Nezinu, cik daudz cilvēku ar kustību traucējumiem ir pilnvarojuši šo asociāciju paust šādu viedokli. Es, savukārt ar šiem cilvēkiem kontaktējos katru dienu, un vienīgās sūdzības, ko esmu saņēmis, ir par pārāk ilgo piebraukšanu. Turklāt, arī šo sūdzību skaits nepārsniedz desmit,” norāda G.Aksjonovs. 

„Savulaik, kad „Rīga Taxi” uzņēmās pienākumus sniegt transporta pakalpojumus cilvēkiem ar kustību traucējumiem, mēs apzinājāmies, ka tas ir grūts, bet ļoti pagodinošs un atbildīgs darbs,” atceras G.Aksjonovs. 

„Esam radījuši speciālu taksometru vadītāju motivācijas programmu, apzinoties, ka taksometru vadītājam vienmēr būtu izdevīgāk apkalpot citus klientus,” stāsta G.Aksjonovs. 

„Vēl vakar mums zvanīja cilvēki, kuri bija pateicīgi par to, ka mūsu šoferi bez papildus atlīdzības ir palīdzējuši nest cilvēku mantas, nemaz nerunājot par to, ka šiem cilvēkiem palīdzam nokļūt līdz mašīnai un izkāpt no tās,” precizē G.Aksjonovs. 

„Iespējams, ka ir arī automašīnas, kuras ir vēl labāk aprīkotas par „Rīga Taxi” rīcībā esošajiem „Mercedes Vito”, bet te jāņem vērā lielais apjoms, kuru lūdz nodrošināt Rīgas Domes Labklājības departaments, jo, kā zināms, mums bija jāuzņemās saistības pārvadāt vairāk nekā 500 cilvēkus ar kustības traucējumiem, ko, savukārt, nevar izdarīt ar pāris labi aprīkotām automašīnām,” stāsta G.Aksjonovs.

Komentēt