“Kā rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes?”

Semināra jautājumi:
* Preses relīzes pielietojums 2023
* Par ko rakstīt preses relīzi?
* Preses relīzes plāns
* Preses relīzes virsraksts
* Preses relīzes ievadrindkopa
* Preses relīzes rindkopas
* Kā un kam sūtīt preses relīzi?

Semināra auditorija:
* Sabiedrisko attiecību speciālisti
* Mārketinga vadītāji
* Biroja vadītāji
* Projektu vadītāji
* Mazo un vidēju uzņēmumu vadītāji
* Biedrību un nodibinājumu vadītāji
* Valsts un pašvaldību speciālisti

Informācija par semināru:
* Norises vieta: tiešsaistē Zoom platformā
* Ilgums: 3,5 stundas, t.sk. 10-15 min. pauze
* Cena: €75 par vienu dalībnieku
* Bonus: kopīgi sarakstīta preses relīze 

Tuvākie semināri:
Pk., 12/01, 16:30-20:00
Tr., 12/06, 12:30-16:00
Ct., 12/07, 16:30-20:00
Se., 12/09, 10:00-13:30
Ot., 12/12, 9:30-13;00
Pm., 12/18, 18:00-21:30

Kontaktiem:
E-pasts: seminars@corpmedia.lv
Telefons: +371 26624466
Facebook: https://www.facebook.com/corpmedia.lv
Twitter: https://twitter.com/CorpMedia

pieteikties uz semināru “Kā rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes?”

Korporatīvo mediju centrs “CorpMedia” atsāk rīkot pieredzējušā sabiedrisko attiecību speciālista Kristiana Rozenvalda vadītos seminārus “Kā rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes?”. Semināri notiks Zoom platformā, to ilgums 3,5 stundas. Uz semināru aicināti mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti, organizāciju interneta lapu veidotāji un sociālo tīklu pārraudzītāji.

Sabiedrisko attiecību speciālista Kristiana Rozenvalda pieredze organizāciju ziņu preses relīžu un rakstīšanā pieredze ir ļoti liela. Pirmās ziņas Kristians Rozenvalds rakstīja jau 1989.gadā, tobrīd darbojoties Latvijas Tautas frontes Informācijas centrā. Kopš tā laika Kristians Rozenvalds ir sarakstījis un rediģējis tūkstošiem ziņas un preses relīzes par biznesu, politiku, nevalstisko sektoru, sportu, izklaidi un citām jomām.

Kristians Rozenvalds ir izstrādājis metodoloģiju, kura palīdz iniciēt ziņas tematu, precizēt relīzes mērķi, sastādīt relīzes plānu, kā arī atvieglo radošo procesu, strukturējot, kā rakstāms relīzes nosaukums (ar ko jāsāk preses relīzes rakstīšana, jo arī lasītājs vispirms izlasīs nosaukumu), kā rakstāma izceltā ievadrindkopa, ko citkārt sauc par līdu, kurā iekļauts viss svarīgākais, un kas un kā ir rakstāms pārējās rindkopās? Kristians Rozenvalds apmāca organizāciju ziņu un preses relīžu rakstīšanu vairākās augstskolās Latvijā un semināros arī citās valstīs.

“Prasme rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes arvien ir pirmā nepieciešamība sabiedrisko attiecību ikdienas procesā, arī šobrīd, kad tik liela ietekmē ir sociālajiem tīkliem. Ja nav satura, tai skaitā nav ziņas, nav ilustrācijas vai video, tad mazinās jēga arī no ieraksta Facebook vai Twitter, jo nav kurp novirzīt ieinteresēto lasītāju,” norāda Kristians Rozenvalds.

Seminārs “Kā rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes?” notiks Zoom platformā. Viena semināra ilgums ir 3,5 stundas, tai skaitā 10-15 minūšu pauze. 

Ir ieplānoti vairāki semināru datumi dažādās nedēļas dienās un laikos, lai katrs var izvēlēties sev piemērotāko.

Dalībnieku skaits vienā seminārā būs ierobežots – ne vairāk kā 12 dalībnieki, tādējādi nodrošinot individuālu pieeju katram dalībniekiem.

Semināra cena vienam dalībniekam ir €75. Semināra cenā ir iekļauta arī vienas preses relīzes vai organizācijas ziņas rediģēšana un sagatavotas relīzes izsūtīšana medijiem. Piedāvājums ir aktuāls 6 mēnešus no  semināra norises datuma. Semināra dalībnieki saņems arī mācību materiālus un sertifikātu PDF formā.

Lielākas organizācijas vai asociācijas, kurās ir vairāki interesenti, var semināru organizēt sev vēlamā laikā un vietā, tai skaitā savā birojā, darba laikā, vakaros vai brīvdienās. Semināra cena organizācijām ir €350, neatkarīgi no dalībnieku skaita (vēlams, ne vairāk kā 10, lai nodrošinātu individuālu pieeju katram dalībniekam). 

>>> Informācija par pieteikšanos semināru un norises laikiem
>>> Aizpildīt pieteikumu uz semināru “Kā rakstīt organizāciju ziņas un preses relīzes?”