"Origo" kļūst arī par banku centru

Līdz ar BTB (Baltic Trust Bank) filiāles atklāšanu, tirdzniecības centrs “Origo” kļūs par lielveikalu, kurā vienuviet būs pieejami daudzu banku piedāvātie pakalpojumi, sniedzot klientiem vēl plašāku banku servisa klāstu un iespējas.
Šobrīd “Origo” apmeklētājiem ir iespēja saņemt dažādus banku pakalpojumus gan Hansabankas norēķinu grupā, Nordea un Parex filiālē, gan arī izmantot Latvijas pasta nodaļas pakalpojumus, lai veiktu rēķinu apmaksu, pārskaitījumus u.c. Izņemt naudu un veikt naudas maksājumus iespējams lietojot, Unibankas, Latvijas Krājbankas, Hansabankas un Parex bankas automātus.
BTB, izveidojot savu filiāli, piedāvās pilna spektra bankas pakalpojumus, sākot no kontu apkalpošanas un komunālo maksājumu pieņemšanas līdz kredītu izsniegšanai un juridisku personu apkalpošanai. “Origo” teritorijā tiks izvietots arī BTB bankas automāts.
Tirdzniecības centra “Origo” direktors Aleksandrs Ņemirovskis uzskata, ka “Origo” kā daudzfunkcionāls tirdzniecības un pakalpojumu centrs ir ideāla vieta, lai veidotu ciešākas attiecības ar klientu. “Pirmkārt, tā ir atrašanās vieta un vieglā piekļūšana – Rīgas galvenās transporta plūsmas krustpunktā. Otrkārt – pieejamība. Cilvēkiem pirms vai pēc darba, pa ceļam uz darbu vai uz mājām, izmantojot “Origo” esošo banku pakalpojumus, ir iespēja veikt nepieciešamos maksājumus – rēķina apmaksu par telefonu, televīziju un interneta pakalpojumiem, komunālos maksājumus u.c.”
“Banku filiāles “Origo” klientus apkalpo līdz plkst. 20.00, vairākas stundas pēc tam, kad banku centrālie biroji jau ir slēgti,” turpina A.Ņemirovskis.
A.Ņemirovskis zina teikt, ka “Origo” pieejamo banku pakalpojumu piedāvājumā ietilpt ne tikai vienkāršās operācijas, piemēram, kā ikmēneša maksājumu veikšana, bet arī nopietnāki pakalpojumi – kontu atvēršana un tā apkalpošanas iespējas, kreditēšanas iespējas u.c.: “Līdzīgi kā lielveikali, arī bankas vēlas būt tuvāk klientam, piedāvājot pēc iespējas kvalitatīvāku, papildinātu un uzlabotu servisu.”
“Šāda prakse – izvietot savas filiāles vietās, kurās ir vislielākā cilvēku plūsma, piemēram, lielveikalos, dzelzceļa stacijās, citur pasaulē jau ir ierasta lieta, jo ir novērots, ka visvairāk banku operācijas tiek veiktas nevis bankas centrālajos birojos, bet gan šādi izveidotās banku filiālēs,” stāsta A.Ņemirovskis.

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s