DEAC kļūst par Dell autorizēto servisa nodrošinātāju Latvijā

Turpinot veiksmīgo ilgtermiņa sadarbību ar vienu no vadošajiem datortehnikas ražotājiem pasaulē, Eiropas datu centru operators DEAC ir ieguvis kompānijas Dell autorizētā servisa nodrošinātāja (Dell’s Authorized Service Provider (DASP)) statusu. Pēc veiksmīgi izturētajām stingrajām pārbaudēm, DEAC saņēmis vairākas partnera priekšrocības, kas ļaus uzlabot klientiem sniegtā servisa kvalitāti. 


Jaunais „Dell’s Authorized Service Provider” statuss ļauj DEAC piedāvāt saviem klientiem uz vietas veikt serveru, datu glabāšanas un citu Dell iekārtu diagnostiku, remontu, kā arī nodrošināt ātru bojāto detaļu piegādi un nomaiņu, garantijas un pēc garantijas servisu. Tas ļaus vēl operatīvāk apkalpot klientus, kuri savos IT risinājumos izmanto Dell iekārtas.

„Līdzšinējā sadarbība ar Dell ir bijusi ļoti veiksmīga. Esam ieguvuši gan oficiālā izplatītāja statusu (Dell Authorized Distributor), gan sertificētu partnerības apliecinājumu (Dell Enterprise Certified Architecture Partner). Jaunais statuss ir loģisks solis servisa uzlabošanas virzienā, jo datu centru operatora pakalpojumu kvalitāte lielā mērā ir atkarīga arī no tā, cik produktīva un cieša ir tā sadarbība ar iekārtu un programmatūru piegādātajiem,” par partnerības statusu priekšrocībām stāsta DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.

Jāatzīmē, ka DASP statuss DEAC klientiem garantē arī vēl profesionālāku tehnisko speciālistu atbalstu, jo regulāra piedalīšanās Dell organizētās apmācībās ir obligāta partnerības prasība.

„Lai iegūtu Dell autorizētā servisa nodrošinātāja statusu, DEAC bija jāizpilda noteiktas DASP akreditācijas programmas prasības, kas attiecas gan uz uzņēmuma tehniskā personāla profesionālo kvalifikāciju (iegūti sertifikāti DCSE, ESF1 jomās, drīzumā ESF2), gan uzņēmumā notiekošajiem biznesa pārvaldības, rezerves daļu loģistikas un klientu apkalpošanas procesiem,” par jauniegūto Dell partnerības statusu, piebilst A. Gailītis. 

Par „DEAC”:
„DEAC” ir Eiropas datu centru operators. Kompānijas pamatdarbība ir orientēta uz datu centru un IT ārpakalpojumu sniegšanu Eirāzijas mērogā. DEAC datu centru (DC „Rīga” un DC „Grīziņkalns”) serveru telpu kopējā platība ir 1000 m2. Enerģijas nodrošinājuma shēmas līmenis ir līdz TIER IV, komunikāciju pieslēgumi nodrošina tiešo savienojumu ar visiem Krievijas reģioniem, t.sk. Maskavā (MSK-IX) un Sanktpēterburgā (SPB-IX), kā arī sasniedz tādus lielus Eiropas datu apmaiņas punktus kā Amsterdamas (AMS-IX), Frankfurtes (FDE-CIX), Londonas (LINX), Rīgas (LIX) un citu lielo pilsētu, kur ir interneta pieslēgums nepieciešamajā ātrumā.
„DEAC” uzticas vairāk kā 2000 klienti no 20 pasaules valstīm, piemēram, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas, Ukrainas, Vācijas, Spānijas, Somijas, Šveices un Nīderlandes. Lielākie klienti ir Spānijas telekomunikāciju operators Telefonica, Danske Bank, UniCredit Bank, Latvijas Banka, Rietumu Banka, inbox.lv, one.lv, Elko Group, „DEPO DIY”, Microsoft Latvia, Philips Baltic, „TV3 Latvija”, “AAS Balva”, “Kvadra pak” u.c. 
„DEAC” ir izstrādājusi Latvijā populārāko skolvadības sistēmu e-klase.

Kontakti:
Olegs Naskidajevs, 
DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs 
Tālr. +371 6707 2100, +7 499 5029 722
Mob. +371 2917 0284, +7 926 448 2657
e-pasts: onaskidajevs@deac.eu
http://www.deac.eu; http://www.deacdc.ru 

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s