Viena no lielākajām izdevniecībām pasaulē “Reader’s Digest” un Latvijas izdevniecība “Jumava” turpina rudenī veiksmīgi aizsākto akciju “Grand Prix”, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem unikālu iespēju saņemt ekskluzīvus izdevniecības piedāvājumus, vienlaicīgi veidojot tādu kā klubu, kura biedriem arī citkārt plānots piedāvāt īpaši izdevīgus un ekskluzīvus piedāvājumus.
Pirmdien, 29. novembrī 9% Latvijas iedzīvotāju ir nosūtīta vēstule, kurā tiek aicināts piedalīties spēlē “Grand Prix” – nejaušā kārtībā atlasītiem Latvijas iedzīvotājiem piedāvā iegādāties grāmatu pa pastu, kādu citās tirdzniecības vietās nebūs pieejama. Dalībniekiem spēles organizatori piedāvā vēl arī balvas vairāk nekā 20 000 latu apmērā, kā arī iespēju laimēt jaunu automašīnu.
Adresāti izvēlēti nejaušā kārtībā, sadarbībā ar a/s “Latvijas Pasts”. Saņemot vēstuli, saņēmējam jau ir laimējies, jo šāda iespēja tiek piedāvāta tikai ierobežotam Latvijas iedzīvotāju skaitam. “Iesaku cilvēkiem šo iespēju izmantot. Ja esat saņēmis vēstuli, jums jau ir laimējies, jūs esat priviliģēts. Atsakoties piedalīties spēlē, jūs zaudējat iespēju saņemt turpmākos piedāvājumus, ko pēc tam var nākties nožēlot,” aicina “Reader’s Digest” Latvijas pārstāvja SIA “RD Baltic” valdes loceklis Ričardas Bernotavičius.
Projekta organizatori piedāvā vienreizēju iespēju laimēt balvas kopumā 20 000 latu vērtībā pat tad, ja cilvēks atteicies no pirmās grāmatas iegādes. “Grand Prix” piedāvājums saņēmējam neuzliek nekādus pienākumus. Cilvēks to var ignorēt, bet tādējādi viņš atsakās no priviliģēta statusa un iespējas saņemt tikai “Grand Prix” dalībniekiem paredzētus unikālus piedāvājumus. Atbildot uz sūtījumu, bet atsakot pirmās grāmatas iegādi, sūtītājs piedalās naudas balvu izlozē un patur iespēju saņemt citus piedāvājumus. Ir arī trešā iespēja – apstiprinot dalību spēlē, cilvēks kā pēcapmaksas sūtījumu saņems kvalitatīvu grāmatu un iespēju laimēt ne tikai 20 000 latus, bet vēl arī jaunu automašīnu.
Ar spēli “Grand Prix” ir aizsākts vēl nebijis grāmatu tirdzniecības veids Latvijā – grāmatu tirdzniecība pa pastu, ļaujot tās iegādāties tikai tiem cilvēkiem, kuri saņēmuši speciālo piedāvājumu. Apgāda “Jumava” vadītājs Juris Visockis norāda, ka citās valstīs šāds grāmatu tirdzniecības veids darbojas jau vairākus gadus. “Priecājos par jaunu iespēju Latvijas iedzīvotājiem piedāvāt grāmatas, kuras tiek īpaši izvēlētas un sagatavotas šim projektam, šādi pievēršot uzmanību to vērtīgajam saturam un unikalitātei, kas citkārt varētu pazust grāmatnīcu plauktos,” stāsta Juris Visockis. Viņš arī cer, ka nākotnē šādā veidā varēs piedāvāt ne tikai ārzemju tulkojumus, bet arī latviešu oriģinālliteratūru.
Spēle “Grand Prix” Latvijā aizsākās jau septembrī, kad ar pirmā testa sūtījuma palīdzību uzrunāja vienu procentu Latvijas iedzīvotāju. Atsaucība bija ļoti liela, gūstot pat necerēti labus rezultātus, tādēļ šāda iespēja tika piedāvāta vēl deviņiem procentiem Latvijas iedzīvotāju.
Septembra sākumā uzkurinātā intriga daudzos radīja sašutumu un šāda iniciatīva rosināja aizdomas pat par krāpšanu, tādēļ šai akcijai bija pievērsta arī plaša mediju uzmanība. “Grand Prix” rīkotāji apstiprina, ka ažiotāža bija pārdomāta reklāmas kampaņa, kas nu ir atrisinājusies līdz ar otrā sūtījuma saņemšanu, kurā ir izskaidroti visi spēles noteikumi.
“Līdzīga pieredze Lietuvā, kur spēle notiek jau kopš 2005. gada, liecina, ka pirmajā brīdī šķietamā uzbāzība vainagojas ar milzīgu interesi, jo īpaši no tiem iedzīvotājiem, kuriem nav nav nosūtīts “Grand Prix” speciālais piedāvājums, jo viņiem tad nav iespējas saņemt iekāroto preci par vairākkārtīgi pārmaksājot,” stāsta Ričardas Bernotavičius.
Spēles rīkotāji ir izdevniecība “Reader’s Digest” un apgāds “Jumava”. “Reader’s Digest”, kuru Latvijā pārstāv SIA “RD Baltic”, darbojas kopš 1922. gada un ir lielākā izdevniecība pasaulē. “Reader’s Digest” publicē grāmatas un organizē spēles vairāk nekā 70 pasaules valstīs. Apgāds “Jumava” – viena no lielākajām Latvijas izdevniecībām – projektā nodrošina kvalitatīvu grāmatu sagatavošanu Latvijas tirgum. Organizatoru sadarbības partneris ir a/s “Latvijas Pasts”, kas nodrošina vēstuļu izsūtīšanu tiem pasta klientiem, kas ir piekrituši vai nav atteikuši saņemt tiešās tirdzniecības piedāvājumus.
Spēles darbības laiks ir no 2010. gada 1. septembra līdz 2011. gada 28. februārim. Akcija ir saskaņota ar LR Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju. Loterijas atļaujas Nr. 2618 (izsniegts SIA “RD Baltic”).
Neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar “Grand Prix” ekspertiem pa tālruni 67061777.