No 26. līdz 27.jūnijam “Google” rīko ļoti vērienīgu pasākumu Jūrmalā – “Google CEE Day 2018”, sapulcinot 450 dalībniekus no 180 aģentūrām no 17 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm. Starptautiskais pasākums notiek Dzintaru koncertzālē. Tas ir līdz šim vērienīgākais pasākums, kādu “Google” saviem partneriem rīkojis kādā no Baltijas valstīm. Jūrmalā “Google” arī publiski izziņoja, ka maina nosaukumu savai galvenai reklāmas platformai – “Google Adwords” turpmāk sauksies “Google Ads”. Par to globāli tiek izziņots 27.jūnijā, kad šim produktam aprit 18 gadi.
Šobrīd lielākā “Google” partneraģentūra Baltijā ir Latvijas aģentūra “Top Media”, kuras sadarbības apjoms ar “Google” jau mērāms vairāk nekā miljons eiro mēnesī. “Google” partneraģentūru Baltijas TOP 5 ir arī Latvijas aģentūra “Inspired eCommerce”. Latvijā kopumā ir ap 40 aģentūras, kuras darbojas kā “Google” partneri, bet Baltijā šādu aģentūru skaits ir ap 120. “Google” nesniedz tiešo atbalstu klientiem. Jautājumos par “Google” reklāmas iespējām klienti var atbalstu saņemt tikai caur “Google” partneraģentūrām.

Vienlaicīgi ar “Google CEE Day 2018” Rīgā notika arī “Google” ekskluzīvais pasākums “Agency of Tomorrow”, kurā no Latvijas piedalījās tikai divas aģentūras – “Top Media” un “Inspired eCommerce”.