Sabiedrisko attiecību studiju programmu Biznesa vadības koledžā vadīs Kristians Rozenvalds

Biznesa vadības koledža (BVK) ir licenzējusi LR Izglītības un zinātnes ministrijā jaunu programmu – Sabiedriskās attiecības un reklāma, kuru kā programmas direktors vadīs sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds. Līdzīgi kā citās BVK programmās, mācību ilgums – pieci semestri.
Reflektantu uzņemšana sāksies jau 2007.gada jūnijā, studijas – 2007.gada oktobrī.
Līdz šim BVK bija četras pirmā līmeņa augstākās izglītības programmas – Komercdarbība, Grāmatvedība un finanšu plānošana, Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība, Iestāžu darba organizācija un vadība. Vienlaicīgi ar Sabiedrisko attiecību un reklāmas studiju programmu, LR Izglītības un zinātnes ministrija licencējusi arī programmu Tūrisma un viesnīcu serviss.
“Mēs apzināmies, ka šobrīd ir vairākas augstskolas, kur māca populāro sabiedrisko attiecību profesiju, bet BVK studiju programma atšķirsies gan pēc būtības, gan arī ar savu apmācības formu, jo tā vairāk piemērota šobrīd jau strādājošiem,” stāsta BVK direktore Ineta Kristovska. “Studenti, izmantojot speciāli koledžai un programmai sagatavotos mācību materiālus, patstāvīgi apgūst mācību vielu, reizi mēnesī ierodoties augstskolā, lai mācītos un kārtotu ieskaites,” BVK mācību procesu skaidro I.Kristovska.
“Es jau senāk vēlējos līdzdarboties tādas sabiedrisko attiecību programmas veidošanā, kur būtu pārdomāti ne tikai speciālie priekšmeti, bet arī programma kopumā sekmētu nākamā speciālista profesionalitāti,” stāsta K.Rozenvalds, piebilstot, ka daudzās Latvijas augstskolās sabiedrisko attiecību studentam netiek piedāvāts apgūt tādus priekšmetus, kā vadības zinības, ekonomika, mārketings, socioloģija, politoloģija, žurnālistika, reklāma, psiholoģija, saskarsmes psiholoģija, organizāciju psiholoģija u.c., kas ļoti nepieciešami sabiedrisko attiecību speciālista ikdienas darbā. BVK programmā šie priekšmeti ir iekļauti.
K.Rozenvalds lasījis lekcijas vairākās Latvijas augstskolās, un ir pieprasīts sabiedrisko attiecību lektors konferencēs, semināros un meistarklasēs Krievijā, Baltkrievijā un Ukrainā.
“Uzskatu sadarbību ar BVK par lielu izaicinājumu, jo tā ir lieliska motivācija vēl vairāk sekot līdzi notiekošajam sabiedrisko attiecību un reklāmas nozarē, attiecīgi arī pilnveidoties pašam,” uzskata K.Rozenvalds.
K.Rozenvalds savulaik bija Latvijā vecākā sabiedrisko attiecību biroja “RKT Publicitāte” dibinātājs un vadītājs. Šobrīd K.Rozenvalds kā direktors darbojas nesen izveidotajā mediju monitoringa centrā “Media Intelligence”, korporatīvo mediju centrā “CorpMedia”, kā arī konsultāciju centrā “Kristians Rozenvalds” un biedrībā “Academia”.

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s