"RKT Bibliotēka" turpmāk sauksies "Media Intelligence"

Mediju monitoringa centrs “RKT Bibliotēka” ir mainījis nosaukumu un kļuvis par SIA “Media Intelligence”. “RKTBibliotēka” līdz šim bija “RKT Holdings” struktūrvienība, līdzīgi kā savulaik arī sabiedrisko attiecību centrs “RKTPublicitāte”. Arī “RKT Publicitāte” saistībā ar īpašnieku maiņu ir mainījusi nosaukumu un kļuvusi par “Hauska & Partners Latvija”.
“SIA “Media Intelligence” turpinās darboties mediju monitoringa biznesā ar paplašinātu pakalpojumu klāstu, veicot ikdienas preses apskatus, kā arī dažādus analītiskos pētījumus, veicinās esošo produktu attīstību un jaunu projektu īstenošanu”, informē “Media Intelligence” direktore Sandra Niedre.
“Mediju monitorings un analīze ir noderīgs ne tikai kā informācijas avots par aktualitātēm nozarē, uzņēmuma un konkurentu aktivitātēm, bet arī ļauj sekot katra uzņēmuma publicitātei, viedokļiem medijos un sabiedrībā, kā arī dod iespēju laicīgi reaģēt uz izmaiņām biznesa vidē”, paskaidro Sandra Niedre.
“No informācijas, kas pieejama dažādos medijos, ir iespējams uzzināt ļoti daudz, ja vien tā tiek pareizi apstrādāta. Viens no “Media Intelligence” klientiem piedāvātajiem pakalpojumiem ir ikrīta preses apskati, kurus veidojot, tiek pārlasīti 38 latviešu un krievu valodā iznākošie preses izdevumi. Preses apskats sastāv no divām sadaļām – klienta pieminētība un publikācijas par nozari. Klients papildus var izvēlēties arī vairākas nozares, reklāmu un sludinājumu monitoringu u.c.”, skaidro S.Niedre.
Mediju monitoringa centrs “RKT Bibliotēka” savu darbību uzsāka jau 1999. gadā, un tā pakalpojumus izmanto gan valsts un pašvaldību, gan arī sabiedriskas organizācijas, kā arī uzņēmumi un privātpersonas. “Media Intelligence” preses apskatus ik rītu saņem aptuveni 140 abonentu.
“RKT Bibliotēka” astoņu gadu darbības laikā ir uzkrājusi ievērojamu pieredzi, sniedzot ne tikai mediju monitoringa pakalpojumus, no kuriem pieprasītākie ir ikdienas preses apskati un publikāciju apkopojumi, bet arī mediju satura analītiskos pētījumus. “Ņemot vērā tirgus piesātinājumu, mēs nepiedāvājam klientam gatavus produktus, piemēram, nozares apskatu, bet gan katram klientam individuāli piemērotu preses apskatu”, uzsver Sandra Niedre.
“Pārmaiņas ir saistītas ar vēlmi attīstīt šo darbības jomu patstāvīgi, jo šai nozarei ir liela nākotne”, akcentēja “Media Intelligence” direktore Sandra Niedre, piebilstot, ka mums visapkārt ir tik daudz informācijas, ka ir grūti to aptvert un orientēties, tāpēc arī tiek algoti speciālisti, kas palīdz to atlasīt.
SIA “Media Intelligence” strādā profesionāli darbinieki, kuri katru rītu no pulksten 6 veic avīžu pārlasīšanu un apskatu veidošanu. “Preses apskatu klients saņem savā e-pastā jau ap pulksten 9 no rīta, tādējādi par aktualitātēm medijos uzzina jau darba dienas sākumā, kas mūsdienu intensīvajā darba ritmā ir īpaši svarīgi”, paskaidro Sandra Niedre, “Media Intelligence” direktore.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s