Izveidota reklāmas aģentūra «Reklāma Jelgavā»

Pielāgojoties situācijai tirgū, SIA «Nedēļa Jelgavā» ir mainījis juridisko nosaukumu uz SIA «Reklāma Jelgavā», un līdz ar nosaukuma maiņu, piedāvā klientiem plašu reklāmas pakalpojumu klāstu. Uzņēmums arī būtiski palienājis statūtu kapitālu, kā arī piesaistījis jaunu dalībnieku.


Iepriekš SIA «Nedēļa Jelgavā» nodarbojās tikai ar reklāmas laukumu pārdošanu žurnālā un portālā «Jelgavnieki.lv». Tā kā reklāmas daudzums gan portālā, gan žurnālā «Jelgavnieki.lv» , neskatoties uz krīzi ekonomikā, tomēr nemitīgi aug un klienti vēlas saņemt ne tikai sludinājumu un reklāmas baneru izvietošanas pakalpojumus, tāpēc tika izlemts pārorientēt «Nedēļa Jelgavā» darbību un izveidot uzņēmumu, kas Jelgavas un reģiona uzņēmumiem piedāvātu daudz plašāku reklāmas pakalpojumu klāstu.


Nosaukums «Nedēļa Jelgavā» arī vairs nebija aktuāls, jo sākotnēji šāds nosaukums bija iknedēļas žurnālam, taču nu jau vairākus gadus žurnāls pazīstams arī nosaukumu «Jelgavnieki.lv», kurš turkāt iznāk reizi mēnesī. Tāpēc šāds nosaukums daudzus klientus ir maldinājis.


Klientiem SIA «Reklāma Jelgavā» piedāvās arī iespējas izvietot reklāmu citos medijos, tāpat arī Jelgavas ēdināšanas iestādēs, kā arī reklāmu uz transporta līdzekļiem. Tāpat SIA «Reklāma Jelgavā» nodrošinās reklāmas stratēģijas izstrādāšanu, vizuālās reklāmas maketēšanu, palīdzību uzņēmuma vizuālā tēla iztrādāšanā, iespiedprodukcijas veidošanā, reklāmas pasākumu organizēšanu u.c.


«Līdzšinējā pieredze ar «Jelgavnieki.lv» reklāmas laukumu pārdošanu liecināja, ka klienti vēlas ne tikai iegādāties reklāmas laukumu, bet arī vēlējās reklāma aģentu līdzdarbošanos reklāmas stratēģijas izstrādāšanā un tās realizēšanā. Daudzkārt bija tā, ka klienti apzinājās, ka vēlas reklamēties, taču nezināja, kā un kam,» zināja stāstīt «Jelgavnieki.lv» īpašnieks Kristians Rozenvalds.


«Klienta neinformētības dēļ cieta arī sadarbība ar «Jelgavnieki.lv», jo tad, ja iegādātais reklāmas laukums tiek izmantots nepareizi, tam nav vēlamās efektivitātes, attiecīgi arī klients mēdz būt vīlies,» stāsta Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka pats ir daudzkārt bijis pārsteigts par daudzām nepārdomātām reklāmām vietējos medijos.


«Jo mazāks ir reklāmas budžets, jo prasmīgāk to būtu jāizmanto. Diemžēl, klienti bieži iegādājas ļoti mazu reklāmas laukumiņu, tur saspiež visu par sevi, un pēc tam brīnās, ka to reklāmu neviens neuztver,» zināja stāstīt Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka «mums ir pietiekami liela pieredze šajā tirgū, lai sniegtu klientiem kvalitatīvus un mūsdienīgus reklāmas pakalpojumus.»


Izmaiņas skārušas arī SIA dalībnieku sastāvu – uzņēmuma dalībnieku statusā ir atgriezusies reklāmas aģentūra SIA «Sunset Advertising», kura līdzšinējā sadarbības posmā bija viens no lielākajiem reklāmas klientu piegādātājiem, tāpēc arī likumsakarīgi, ka šī reklāmas aģentūra vēlējās līdzdarboties arī turpmāk. Kristians Rozenvalds, savukārt uzsver, ka viņu vairāk interesē radošais process. Šobrīd vēl nav izlemts, kurš būs jaunās reklāmas aģentūras vadītājs, jo arī līdzšinējais SIA valdes loceklis Māris Papēdis vairāk vēlas nodarboties kā žurnāla «Jelgavnieki.lv» galvenais redaktors nevis adminstrēt reklāmas pardošanas un veidošanas procesus, jo tā tomēr esot cita specifika, lai arī ļoti radošs process.


Kā zināms, portāla «Jelgavnieki.lv» tehniskās lietas nodrošina un administrē Kristianam Rozenvaldam piederošais SIA «RKT Holdings», savukārt ziņas portālam un žurnāla publikācijas un maketu jau ilgstoši veido žurnālistikā specializējusies SIA «CorMedia», kura arīdzan pilnībā pieder Kristianam Rozenvaldam.


Atgādinām arī, ka 26.aprīlī notiks Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas sēde par SIA «Nedēļa Jelgavā” maksātnespējas pieteikumu, taču SIA «Nedēļa Jelgavā» jau 9.aprīlī ir pārskaitījusi 2 512,03 latus uz maksātnespējīgā «Preses nama» bankas kontu, tai skaitā gan 1 542,29 latus saskaņā ar savulaik piestādīto rēķinu, gan arī nesamērīgi lielo līgumsodu – 832,84 latus. Jau 30.martā, uzzinot par maksātnespējas pieteikumu, uzņēmuma īpašnieks Kristians Rozenvalds ziņoja, ka «šobrīd, kad tik daudz uzmanības pievērsts šim darījumam, mēs esam pieņēmuši lēmumu šo summu pārskaitīt vēl līdz tiesas sēdei, jo tālākā tiesāšanas un skaidrošanā var būt gan laikietilpīga, gan arī kaitēt uzņēmuma tēlam».

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s