Lai sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos samazinātu telekomunikāciju pakalpojumu rēķinus par vienlīdz augstvērtīgiem telefona sakariem, arvien vairāk klientu izvēlas „Telegroup” piedāvātos balss telefonijas pakalpojumus. Šobrīd „Telegroup” klientu skaits sasniedzis jau 50 tūkstošus.
„Tā saucamās krīzes mēnešu laikā tiešā pieslēguma līgumu ar mums noslēguši gandrīz 1000 uzņēmumi, liela daļa no kuriem ir nevis jauni klienti, bet gan pārnākuši no citiem operatoriem. Īpaši priecē tas, ka tie klienti, kas izvēlas mūsu pakalpojumus, paliek mums uzticīgi,” informē „Telegroup” pārstāvis Jānis Balodis, to skaidrojot gan ar „Telegroup” piedāvāto sakaru kvalitāti, gan arī personīgo attieksmi un, protams, arī sarunu tarifiem.
“Īpašas iespējas ietaupīt ir sarunās uz ārzemēm, turklāt Latvijas iedzīvotāju vēlme sarunāties ar ārzemēm ir pieaugusi gan tāpēc, ka tuvinieki vēlas sazvanīt no Latvijas izbraukušos, gan arī tāpēc, ka Latvijas uzņēmēji cenšas aizvien vairāk meklēt savas produkcijas un pakalpojumu noietu ārzemēs,” stāsta Jānis Balodis.
“Tā saucamajos treknajos gados, kad visiem naudas pietika, taupīšana klientiem nebija pirmā prioritāte un tad klientus pārvilināt bija grūtāk,” stāsta Jānis Balodis, turpinot “krīzes laiks atkal pamudina klientus pārskatīt savus šī brīža operatora tarifus un meklēt lētākus risinājumus.
Jānis Balodis atceras, ka iepriekš līdzīga klientu migrācija notika līdz ar monopola beigšanos šajā nozarē daudzus gadus atpakaļ, jo tad jaunie operatori varēja piedāvāt daudz pievilcīgākus tarifus. “Šobrīd atšķirības tarifos vairs nav tik būtiskas kā desmit gadus iepriekš, taču arī klienti ir kļuvuši daudz prasīgāki un taupīgāki,” zina teikt Jānis Balodis.
Lai noskaidrotu, vai pašreizējie tēriņi par fiksēto sakaru pakalpojumiem ir atbilstoši mūsdienu tirgus situācijai, „Telegroup” ir uzsācis piedāvāt bezmaksas tehnisko un finansiālo telekomunikāciju sistēmas izpēti.
„Telegroup” piedāvāto pakalpojumu klāsts ir plašs, sākot no fiksētajiem sakariem līdz VoIP tehnoloģijām. „Telegroup” piedāvā izdevīgākus tarifus zvaniem Latvijā un uz ārzemēm.
„Telegroup” piedāvā iespēju ietaupīt līdz pat līdz 50% arī citu operatoru klientiem, piedāvājot pakalpojumu „Operatora kods” (kods 1023).
Līdz ar ātrgaitas interneta plašo pārklājumu, „Telegroup” klientiem piedāvā izmantot arī VoIP tehnoloģijas, tādējādi vēl būtiskāk samazinot izmaksas par telefona sakariem.
“Telegroup” ir telekomunikāciju operators, kas nodrošina telefonsakarus un ar tiem saistītos pakalpojumus ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā. Uzņēmums Latvijā darbojas jau vairāk kā desmit gadus. “Telegroup” misija ir nodrošināt uzticamus telefonijas pakalpojumus un servisu par pieejamām cenām, piedāvājot pilnu telefonijas spektru.