Gatavojoties Lieldienām, kad vienmēr ir novērojams būtisks majonēzes patēriņš, “Valdo” ir būtiski uzlabojis savu majonēzes ražošanas procesu, izvairoties no kaitīgajām krāsvielām un piemaisījumiem, tāpēc tagad “Valdo” majonēzi var droši lietot pat mazie bērni.
“Pircējus mulsina tas, ka mūsu majonēze vairs nav tik spilgti dzeltena. Tas ir tādēļ, ka esam atteikušies no krāsvielas tartazina. Tas nav mazinājis garšas kvalitāti, kas palikusi nemainīgi augsta,” informē “Valdo” komercdirektore Iveta Švarce.
“Derīguma termiņš “Valdo” majonēzei gan ir samazinājies līdz trim mēnešiem. Domāju gan, ka tas klientus īpaši neapgrūtinās, jo diez vai viņiem ir vēlme tik ilgi uzglabāt majonēzi. Bet – jo īsāks derīguma termiņš, jo produkts veselīgāks,” uzskata Iveta Švarce.
“Valdo” komercdirektore Iveta Švarce zināja stāstīt, ka “Valdo” majonēze tiek vārīta 86 grādu temperatūrā un pēc tam atdzesēta. Tas ir darbietilpīgāks process, tāpēc daudzi majonēzes ražotāji joprojām izmanto daudz ātrāku un lētāku majonēzes izgatavošanas veidu, kad majonēze tiek pagatavota auksta, mehāniski kopā sajaucot sastāvdaļas. “Protams, ka, ņemot vērā pieaugošās enerģijas izmaksas, nesildīšana ir ekonomiski daudz izdevīgāka. Šāds produkts ir arī lētāks, taču tad klientiem ir jārēķinās ar pievienotajām E vielām, krāsvielām un konservantiem, par ko citkārt tik ļoti sabiedrībā uztraucas,” stāsta Iveta Švarce.
“Valdo” majonēze ir pagatavota no klasiskas receptes, ar uzlabotu sastāvu un bez konservantiem. “Valdo” majonēzes sastāvā ietilpst tikai dabīgas sastāvdaļas, turklāt tās visas ražotas Latvijā, tātad tā 100% Latvijas produkts.
“Zināmā mērā mēs esam atgriezušies pie tām receptēm, kuras majonēzei bija pagājušā gadsimta vidū, tai skaitā arī Padomju Savienībā, kad produkti bija daudz dabīgāki, lai gan toreiz tie bija arī sliktāk iepakoti un izskatījās ne tik ļoti kārdinoši kā šobrīd. Diemžēl, pēdējos gados pārtikas produkti ir kļuvuši lielākoties smukāki, bet ne veselīgāki,” konstatē Iveta Švarce.
“Mēs jau no pirmsākumiem esam pozicionējuši “Valdo” zīmolu kā ļoti kvalitatīvus pārtikas produktus, tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka mēs cenšamies uzlabot savas produkcijas kvalitāti, lai gan apzināmies, ka no tā var pieaugt mūsu produkcijas pašizmaksa,” informē Iveta Švarce. Viņa arī uzsver, ka “Valdo” allaž ir konkurējusi nevis ar cenu, bet gan ar savas produkcijas kvalitāti un tās īpašībām.
““Valdo” majonēze ir viena no dārgākajām Latvijas tirgū, dārgāka nekā daudzas importētās majonēzes,” precizē Iveta Švarce.
“Latvijā majonēze galvenokārt tiek pirkta 250g celofāna paciņās, visus pārējos iepakojumus mūsu pircēji ne visai pieņem. Šāds ir mūsu pircēju pieradums jau vairāku gadu garumā,” novērojusi Iveta Švarce.