Portāls iAuto.lv sestdien, 1.jūnijā svin savu 12.dzimšanas dienu. Savulaik iAuto.lv bija nozares pionieris, bet šodien ir apmeklētākais specializētais auto tematikas portāls Latvijā, saskaņā ar Gemius Audience 2013 datiem.

SIA „EON” vadītājs Māris Ozoliņš, pārņēmis stafeti no iAuto tēva Elmāra Bieles, plāno attīstīt iAuto.lv kā nozarē ietekmīgāko. Lielāko uzmanību pievēršot kvalitatīvam un aktuālam saturam, ar būtiskāko uzsvaru uz oriģināliem materiāliem, kuru deficits interneta medijos steigas un „copy/paste” laikmetā kļuvis pārlieku izplatīts. “Ar privātām juridiskām un tehniskām konsultācijām. Ar saglabātu un pilnveidotu lasītāju forumu,” papildina Māris Ozoliņš.
Toreiz, 2001.gadā auto tematikā vēl dominēja drukātie mediji. Lielie informatīvie portāli, tādi kā Delfi, Tvnet, Apollo u.c., kuru auto iedaļas tagad lielas un stipras, tad tikko sāka savas gaitas un spēkus koncentrēja visaptverošu ziņu jomā.
Tolaik vēl nebija ne Draugiem.lv, ne Facebook, ne Twitter. Un foruma jomā www.iAuto.lv var lepoties kā pionieris. Šķiet tieši pateicoties plaši apmeklētajam forumam, iAuto.lv svin jubileju ilggadēju un uzticamu apmeklētāju lokā, kopā ar veciem draugiem, kuri nav tikai lasītāji, bet arī aktīvi satura veidotāji.
Autoru loka paplašināšanas jomā portālu konsultē „Latvijas Avīzes” žurnālists Atis Jansons (avīzes un iAuto sadarbības līguma ietvaros). Atis Jansons: „Tribīne netiks liegta nevienam pieredzējušam rakstītājam, tomēr lielākās cerības iAuto saista ar cilvēkiem, kuri tematiku pazīst izcili, bet nav profesionāli žurnālisti. Piemērs – nesen publicētais rallija lielmeistara Ivara Caunes raksts par „Gada auto”. Rubriku „Avārija” apsolījis balstīt un stūrēt tieslietu eksperts Oskars Irbītis. Joprojām katram no jums atbildēt gatavs strīdīgu situāciju pārzinātājs Ēriks Griģis sadaļā – Apdrošināšana”
Māris Ozoliņš aicina nozares pārstāvjus arī turpmāk aktīvi izmantot portālu iAuto.lv gan jaunas informācijas iegūšanai, gan kā diskusijas vietu. “Izmantojiet iespēju izteikties? Atrakstiet! iAuto.lv vēlas un pacentīsies būt ne tikai „vēsturiski pirmais”, bet arī šodien – tieši jūsējais.”