Iestājoties gada aukstākajam periodam, ceptuve „Lāči” ikvienam vēlas atgādināt, ka piparkūkas ieteicams lietot ne vien kā saldumu Ziemassvētkos, bet arī ikdienā, visas ziemas garumā to sastāvā esošo garšvielu radītās tūlītējās siltuma sajūtas dēļ.
“Piparkūkas ir īpašs saldums, kurš gada aukstākajā periodā sasildīs ikvienu, jo tajās atrodamās garšvielas, īpaši, pipari rada tūlītēju siltuma sajūtu organismā, tāpēc, tās jau no sendienām ir radītas kā ļoti piemērots saldums ziemeļvalstu iedzīvotājiem to sildošo īpašību dēļ”, stāsta ceptuve „Lāči” saimnieks Normunds Skauģis.
Apvienojot tādas garšvielas kā ingveru, kanēli, krustnagliņas un piparus gardās piparkūkās tiek iegūts ne vien saldums, bet arī komforts, kuru rada spēcīgo garšvielu izraistītais siltums, kas nekavējoties sasilda nosalušu organismu.
Tieši tāpēc vēsturiski piparkūkas bijis iemīļots ziemeļvalstu saldums, kurš pateicoties to pikantajām garšas sastāvam uzlabo ķermeņa temperatūru, rūpējoties ne vien par garšas kārpiņu labsajūtu, bet arī par organismu kopumā, atzīst ceptuves īpašnieks.
Maizes ceptuve „Lāči” ikvienam piparkūku mīļotājam iesaka lietot piparkūkas ne tikai svētkos, bet lutinot sevi un savu veselību, izmantot tās kā ikdienu bagātinošu gardumu visā ziemas sezonas garumā.

Ikviens tiek aicināts izbaudīt piparkūkas, kuras apvienotas ar dažādām garšu mērcītēm un izmantojamas kā uzkodas garo ziemas vakaru īsināšanā, pavadot tos kopā ar ģimeni un draugiem!
Maizes ceptuve „Lāči” savu darbību sākusi 1993.gadā un ieņem stabilas pozīcijas maizes un konditorejas izstrādājumu tirgū Latvijā. Pēc DDB Consulting apkopotās informācijas „Lāči” atzīts kā otrs ietekmīgākais zīmols Latvijā, 2009.gadā. Visplašāko atpazīstamību maizes ceptuve „Lāči” nodrošinājusi ar produktiem „Īsta rupjmaize”, „Īsta saldskābmaize” un EKO produkcijas piedāvājumu – „EKO rupjmaize”, „EKO baltmaize” un „EKO saldskābmaize”.
_____________________________________________________________________
Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolas
Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžmenta studiju programmas
4.kursa studente Elīna Vītola