Uzņēmēja no Latvijas Ilze Aleksa, kas daudzus gadus darbojusies biznesa jomā Ozolniekos, Jelgavā un Rīgā, nu jau vairāk nekā divus gadus veiksmīgi realizē savu viesnīcas biznesu Spānijā, Vidusjūras piekrastes Costa del Sol kūrortā Marbella. “Hotel Alicia” var izmitināt 40 viesus.


“Tā ir ģeogrāfiski un klimatiski labvēlīga vieta viesnīcas biznesam. No viesnīcas “Hotel Alicia” jumta var redzēt Vidusjūras krastu, tuvumā atrodas slavenais kūrorts Puerto Banus. Šī vieta ir slavena ar augstas klases viesnīcām un izklaides iespējām, kuras apmeklē slaveni un bagāti cilvēki,” par viesnīcas atrašanās vietu stāsta Ilze Aleksa.
Viesnīca “Hotel Alicia” atrodas San Pedro Alcantarā, kas ir daļa no Marbellas. Tā atrodas netālu no Gibraltāra. “Līdz Āfrikai no viesnīcas ir iespējams nokļūt dažās stundās. Tāpat te apkārt ir daudz vēsturisko vietu un neticami skaistas dabas ainavas,” priekšrocības uzskaita Ilze Aleksa.

Viesnīca “Hotel Alicia” atrodas 50 kilometrus no Spānijas dienvidu piekrastes lielākās pilsētas Malagas, kur ir tuvākā starptautiskā lidosta. Malagai ir ērts savienojums ar lielākajām Eiropas pilsētām, bet, diemžēl, tiešie regulārie reisi no Latvijas līdz Malagai šobrīd netiek īstenoti. Bieži vien viesi no Latvijas ierodas uz Malagu, lidojot caur citām Eiropas pilsētām, piemēram caur Londonu. Ilze Aleksa arī pati mēdz sagaidīt savus viesus lidostā un savu automašīnu nogādā viņus līdz viesnīcai.
Ilze Aleksa stāsta, ka “Hotel Alicia” īpaši ir iecienījuši sportisti. “Bieži vien šajā viesnīcā apmetas profesionāli skrējēji, jo īpaši ziemas periodā, kad ir labvēlīga temperatūra sportiskām aktivitātēm dabā. Parasti tā ir triju nedēļu treniņu programma sportistiem. Vasarā pie mums ir daudz jauni cilvēki no Lielbritānijas, Zviedrijas un citām valstīm, kas te ierodas, lai vakaros baudītu populārās diskotēkas un pludmales klubus, kuras vasarā te ir ik uz soļa. Uz šejieni brauc arī daudzi tūristi arī no Krievijas, kuriem patīk, ka viņus viesnīcā apkalpo arī krievi valodā,” stāsta Ilze Aleksa.
“Ja viesnīca atrodas tik izdevīgā vietā, tad sezonas laikā klientus iegūt nav grūti. Jāprot darboties ar rezervācijas sistēmam internetā, “jāspēlējās” ar cenām un īpašajiem piedāvumiem. Protams, ļoti būtiska ir esošo klientu atsauksme, gan tā, ko viņš iesaka paziņām mājas, gan arī iekomentē sociālajos tīklos un jau minēto rezervācijas sistēmu forumos un aptaujās. Labākais rādītājs tam, ka viesi ir apmierināti, ir tas, ka viņi ik pēc laika atgriežas šajā viesnīcā vēl un vēl. Grūtāk ir nesezonā. Taču mums ir izdevies uzrunāt sportistus, gan komandas, gan individuāļus, gan profesionāļus, gan amatierus. Šo sportistu dēļ mēs varam izdzīvot arī nesezonā, lai gan daudzas viesnīcas visā Costa del Sol piekrastē šajā laikā tiek slēgtas,” par klientiem un to piesaistīšanas specifiku stāsta Ilze Aleksa, piebilstot, ka klienti informāciju iegūst arī “Hotel Alicia” interneta mājas lapā Hotelalicia.com.