Latvijas interneta mārketinga aģentūra “Top Media” šogad aktīvi izmanto globālā interneta giganta “Google” Premier partnera statusa priekšrocības un iespējas, kuras tika iegūtās pērn. Šoruden “Top Media” vadītāji piedalījās “Google” Premier partneru samitā Ņujorkā, kā arī uzsākuši apkalpot savus klientus “Google” īpaši pietuvinātas aģentūras statusā.
“Google” Premier partneru statuss paredz no “Google” saņemt palīdzību darbinieku apmācībā, aģentūras izaugsmes veicināšanā, kā arī klientu atbalsta programmās.
“Mūsu aģentūras klientiem būtiskākais ieguvums ir tiešais kontakts ar “Google”. Lai nodrošinātu operatīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu, mums “Google” Eiropas birojā Dublinā ir divas atbalsta komandas – viena darbam diviem lielākajiem, bet otra visiem pārējiem “Top Media” klientiem. “Google” uzņēmums, kā zināms, ir tik liels, ka pašiem klientiem un mazajām aģentūrām nav iespēja pa tiešo sazināties ar “Google”, izņemot standartizētas sazināšanās formas,” “Google” Premier partnera priekšrocības skaidro “Top Media” valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kažemaks.
Kā vienu no “Google” Premier partnera priekšrocībām Mārtiņš Kažemaks piemin iespēju kā pirmajiem testēt “Google” jaunos risinājumus “beta” versijā. “Tas nozīmē vidēji pusgada handikapu līdz brīdim, kad šis risinājums kļūst vispārpieejams,” norāda Mārtiņš Kažemaks.

“Šī gada samitā ipaša uzmanība bija pievērsta jautājumiem, kas apvieno modernās tehnoloģijas un efektīvu klientu apkalpošanu. Piemēram, kā izmantot mākslīgo intelektu, lai uzlabotu mārketinga rezultātus vai kā pilnveidot klienta sadarbības pieredzi. Tika stāstīts arī par jauniem reklāmu veidiem, “Adwords” atjauninājumiem, kā arī par “YouTube” platformas efektīvākas izmantošanas veidiem,” Ņujorkā iepazīto atstāsta Mārtiņš Kažemaks.
“Google” Premier partneri kā pirmie saņēmuši informāciju par “Google” jauninājumiem un uzlabojumiem. “Ir uzlaboti rīki, kas optimizē mērķauditorijas atlasi “YouTube” un “Gmail” kampaņās, pievienojot kritērijus, kas saistīti ar patērētāju dzīves notikumu un patērēšanas rituālu specifiku, piemēram darbavietas maiņa, pārvākšanās vai laulības. Tas uzlabos iespējas identificēt patērētāju uzvedības izmaiņas nozīmīgos dzīves pagrieziena punktos,” skaidro Mārtiņš Kažemaks.
Kā vienu no gaidītākajiem “Google” uzlabojumiem Mārtiņš Kažemaks min platformas “YouTube Brand Lift” pieejamību arī Latvijas auditorijai. Šis instruments mēra “YouTube” reklāmas ietekmi uz zīmola atpazīstamību, pircēju uzvedību un to ietekmējošajiem faktoriem.
“Top Media” ir viena no ietekmīgākajām digitālā mārketinga aģentūrām reģionā ar 12 gadu pieredzi. Uzņēmums apkalpo klientus 72 pasaules valstīs, 34+ valodās, ar kopējo mēneša budžetu, kas rakstāms ar sešiem cipariem.