SIA „Voldemārs” ir uzlabojis “Valdo” produktu līniju ar jaunu un modernu iepakojumu graudaugu produktiem, kā arī samazinājis iepakojumu no 1kg uz 800 gramiem. „Mūsu novērojumi liecina, ka pircēji izvēlas mazākus daudzumus, jo ir kļuvuši taupīgāki, un arī ģimenes ir mazākas, nekā agrāk,” secina SIA „Voldemārs” komercdirektore Iveta Švarce.


“Jaunajā iepakojumā vairs nav safasētas porcijas, jo daudzas mūsu aptaujātās saimnieces uzsvēra, ka negribot pirkt preci jau sapakotu maisiņos pa porcijām. Viņas vēlas vārīt arī citus daudzumus, labi apskatīt produktu, un ērtu paciņu uzglabāšanai, lai pāri palikusī produkcija nav jāpārber citā trauciņā, kā tas bija līdz šim jādara,” skaidro Iveta Švarce.

“Mūsu produkcija Latvijas tirgū ir labi zināma, taču lai uzturētu konkurenci, mums ir jādomā ne tikai par saturu, bet arī par formu, kā šī produkcija tiek tirgota,” stāsta Iveta Švarce, norādot, ka īpaši spēcīgās ir “Valdo” pozīcijas griķu un rīsu tirgū.

Griķi ir augstvērtīgs B grupas vitamīnu avots, kā arī tas satur fosforu un olbaltumvielas, kas veicina asins cirkulāciju un stiprina asinsvadus. „Salīdzinājumā ar citiem graudaugiem, griķos ir trīsreiz vairāk dzelzs, kas ir ļoti nozīmīgs asinsrades procesos. Griķus īpaši ieteicams iekļaut bērnu un jauniešu uzturā, kā arī tos ieteicams lietot cilvēkiem, kuriem ir paaugstināts cukura līmenis asinīs. Tos var izmantot pie gaļas ēdieniem, kombinēt ar dārzeņiem un uzvārīt no tiem piena zupu. Griķi sniedz labu sāta sajūtu, un tiek uzskatīti par vienu no labākajiem diētiskajiem produktiem,” informē Iveta Švarce.


Rīsi ir viens no populārākajiem graudaugu produktiem dēļ to plašā pielietojuma. „Rīsi satur maz olbaltumvielu, šķiedrvielu un tauku, kas ļauj izvairīties no pārēšanās, un tādēļ vērtējams kā diētisks produkts. Rīsi nodrošina sāta sajūtu visai dienai, un satur maz kaloriju. Dietologi iesaka iekļaut rīsu produktus ikdienas uzturā, lai sabalansētu holesterīna un cukura līmeni asinīs,” zina stāstīt Iveta Švarce.

SIA „Voldemārs” dibināts Rīgā, 1992. gada 17.jūnijā. Uzņēmums savu biznesu uzsāka ar siera tirdzniecību, bet laika gaitā sortiments kļuva arvien plašāks un nāca klāt arvien vairāk produktu veidi. 1996. gada uzņēmums dibināja savu pirmo pārtikas preču zīmi „Valdo”. Vēlāk tika nodibinātas arī preču zīmes „Tautas”, „Draugu” un „Pepi”. Uzņēmums ražo un Latvijas patērētājiem piedāvā veselīgu un kvalitatīvu preci.
_________________________________________________________________________
Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolas
Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžmenta studiju programmas
4.kursa studente Sigita Paula Ceplevica