
Korporatīvo mediju centrs “CorpMedia” augustā rīkos kruīza seminārus par mārketingu un sabiedriskajām attiecībām. Tagad tas ir iespējams, jo “Tallink” atsācis organizēt kruīzus no Rīgas, vairs ne uz Stokholmu, bet uz Helsinkiem un Ālandu salām, taču jaunie maršruti varētu radīt papildus interesi. Kruīza semināra programmu ir sagatavojis pieredzējušais sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds.
7.-9.augustā būs “Tallink” kruīzs ar prāmi “Romantika” uz Helsinkiem, savukārt 10.-12.augustā būs kruīzs ar prāmi “Romantika” uz Ālandu salām. Kruīza semināra nodarbības notiks laikā, kad prāmis “Romantika” ir kustībā, bet piestājot Helsinkos vai Ālandu salās, semināra dalībniekiem būs brīvais laiks.
Kruīza semināra programmā ir iekļauti ne tikai praktiski jautājumi par to, kā organizēt ikdienas procesus, kā izmantot organizācijas esošos un piesaistītos resursus, kā rakstīt preses relīzi. Ļoti iela vērība ir arī procesu sistematizācijai. Semināra dalībnieki tiek mudināti noteikt savas organizācijas sabiedrisko attiecību mērķus, auditorijas, kā arī mārketinga un sabiedrisko attiecību mijiedarbību ar citām organizācijas vadības funkcijām.
Kruīza semināra cena ir €249. Cenā ir iekļauta 12 akadēmisko stundu ilgs seminārs par mārketingu un sabiedriskajām attiecībām, izdales materiāli, kā arī vieta A4 kajītē, brokastis un vakariņas, kafijas galds un uzkodas.
“Kruīza semināra cena ir līdzvērtīga tai, kāda būtu par tikpat apjomīgu semināru mācība centra telpās, taču šajā gadījumā kā pievienotā vērtība ir arī kruīzs. Kruīza seminārs ir iespēja apvienot kruīzu un semināru vienā atpūtas komandējumā, kuru, turklāt, apmaksā darba devējs. Tā ir iespēja iegūt jaunas zināšanas un pieredzi, jaunus draugus un sadarbības partnerus. Tā ir iespēja kaut nedaudz pamainīt vidi, iegūt jaunu enerģiju un jaunas idejas,” stāsta kruīza semināra idejas autors un lektors Kristians Rozenvalds.
Seminārā vietu skaits ir ierobežots – tikai 12 dalībnieki, tāpēc interesenti tiek mudināti pasteigties. Kristians Rozenvalds norāda, ka lielāka semināra dalībnieku skaita gadījumā zūd iespēja katram dalībniekam pievērsties individuāli. “Tad tā kļūst par plašu auditoriju, kurā katrs savā stūrī skatās savā planšetē, bet pārēji dalībnieki nespēj iegaumēt jauniegūto paziņu vārdus un darba vietas,” pieredzē dalās Kristians Rozenvalds.
Šī semināra programma ir daudzkārt pārbaudīta praksē mācību centrā “Hansa Training”, kā arī Kristiana Rozenvalda lekciju kursā augstskolā “RISEBA”. Kristians Rozenvalds kā sabiedrisko attiecību lektors ir daudzkārt uzstājies vairāk nekā 10 valstīs, tai skaitā semināros un universitātēs. Pirmo sabiedrisko attiecību pieredzi Kristians Rozenvalds ieguva pirms vairāk nekā 30 gadiem, darbojies Latvijas Tautas frontes Informācijas centrā. Kristians Rozenvalds ir darbojies kā sabiedrisko attiecību padomnieks ministrijās, pašvaldībās, partijās, kā arī sabiedriskajās, sporta un biznesa organizācijas. Kristians Rozenvalds ir bijis vairāku sabiedrisko attiecību uzņēmu īpašnieks un vadītājs. Šobrīd Kristians Rozenvalds ir pievērsies badmintona popularizēšanai, kopš 2015.gada ir Latvijas Badmintona federācijas ģenerālsekretārs.
Kristians Rozenvalds ir viens no nedaudzajiem sabiedrisko attiecību speciālistiem, kurš par savu profesionālo darbību ir saņēmis valsts apbalvojumus, tai skaitā 2004.gadā ordeni “Par nopelniem Lietuvai”, 2012.gadā kā pirmais saņēma Palangas pilsētas apbalvojumu “Stintu Ordinas”, jo Kristiana Rozenvalda iniciētais sabiedrisko attiecību projekts “Palangos Stinta” joprojām ir nozīmīgākais Lietuvas tūrisma notikums ziemā. 2018.gadā Kristians Rozenvalds saņēma apbalvojumu Kalnu Karabahā par to, ka 1992.gada 6.janvārī kā laikraksta “Diena” reportieris bija pirmais pasaulē, kurš no aplenktās Stepanakertas paziņoja par Kalna Karabaha republikas pašpasludināšanu.